Maltepe Telesis & Karel IP - Sayısal Santralları Yetkili Satıcı ve Servisi
Oncom Haberleşme Telefon Santralları, IP sistemler ve Network çözümlerinde Türkiye'nin güvenilir ismi.
Optimizasyon ve Performans konularında uzman kadrosu ve çözümleriyle hızınızı artırırken altyapı maliyetlerinizi de azaltıyor.
Kuruluşundan bugüne Türkiye'nin en büyük şirketlerine çözümler üreten şirketimiz Maltepe Telesis, birçok firmaya anahtar teslimi proje teslim etmiş ve bu konudaki başarısını ispatlamıştır.
Oncom aynı zamanda tüm haberleşme sistemleri konularında Maltepe IP Santral danışmanlık ve eğitim hizmetleri de vermektedir. Birçok alandaki projeleri, her sektörden şirket için hayata geçirme tecrübesine sahip olan Oncom, uzman kadrosuyla müşterilerinin ;Güvenilir İş Ortağı; olmayı başarmıştır.Kurulduğu günden bugüne hızla büyürken müşteri ve teknolji odaklılık ilkesinden asla taviz vermemiştir
Telesis Kimdir ?
Telesis A.Ş. 1983 yılında kurulmuştur. Ülkemizde, ilk Elektronik, Sayısal, ISDN ve IP santralar herhangi bir lisans olmadan Telesis tarafından tasarlanarak geliştirilmiş ve üretilmiştir. Telesis, ödünsüz kalite anlayışı, etik kuralları, çevre yaklaşımı, geniş ve eğitimli servis ağı, konusunda uzman personelleri ve yüksek performanslı ürünleri ile sektöründe öncüdür.
40'ın üzerinde ülkede de kurulu Telesis santralları, kalite güvencesiyle ISO 9001:2008 standartlarına uygun olarak kullanıcılarına hizmet vermektedir. Kuruluşundan bu yana üretilen hat toplamı 3 milyonun üstündedir.
Karel Kimdir ?
Karel, 1986 yılında özgün tasarımlarıyla, Türkiye'de elektronik telefon santralı pazarını yaratmış, bu pazara PBX ürünleri kazandırmış ve Türkiye'nin haberleşme alanında elektro-mekanik sistemlerden elektronik haberleşme sistemlerine geçişinde öncü olmuştur.
Yüzde yüz yerli sermaye ile kurulan Karel, haberleşme elektroniği alanında Türkiye'nin en gelişmiş Ar-Ge'sine ve dünya standartlarında üretim tesis ve standartlarına sahiptir.
Bu gün Türkiye'nin 30'dan fazla ülkeye ürün ve teknoloji ihraç eden pazar lideri markasıdır. Dünyanın bilinen ve güvenilen kurumlarından Brand-Finance'ın her sene hazırladığı "Türkiye'nin En Değerli 100 Markası" listesindeki markalardan biri olarak gösterilmektedir. .Maltepe den bazı hizmetlerimiz..
Yaklaşık 30 senedir haberleşme sistemleri satışı ve montajı yapan şirketimiz sesal telekom son olarak maltepe bölgesinde başarılı bir projenin hayata geçirilmesini sağladı. İstanbul ' un birçok bölgesinde estetik ve plastik cerrahi alanında müşterilerine hizmet sunan proje firmamız haberleşme sorunlarının çözümünde sesal telekomu tercih etmiştir.
Maltepe Karel Santral Servisi olarak proje 1 merkez ofis ve kalan 8 şubenin birleşiminden oluşmaktadır. Maltepe merkez ofis olarak planlanmış buraya karel IP santral kurulumu yapılmış diğer bölgeler olan Tuzla Telesis Santral, Kadıköy Karel santral, Ümraniye Karel santral, Ataşehir Karel santral, Kartal Telesis Santral, Sultanbeyli karel santral, Kavacık Telesis santral, Kozyatağı Telesis santral lar ile entegrasyon sağlanmıştır. Alınan 444 lü hat ile gelen tüm telefonların maltepe de bulunan karel santral da cevaplanması sağlandı. İsteyen müşterilerin ayrıca robot operatörden ilgili bölgeye direkt ulaşması sağlandı. Örnek olarak; müşteri merkez robot operatörden tuzla telesis santralı aradığında çıkan 2. Robot operatör vasıtasıyla muhasebe departmanına ulaşabilmekte. Bu örneği diğer şubeler arasında da uygulamak mümkün oldu. Ayrıca merkez ofiste bulunan sekreterlik depatmanı gelen telefon ataşehir karel santral da ise oranın satış bölümüne telefonu direkt akatarabilmekte.. Bu sistemin müşterimize en büyük kazancı kendini amorti etmesi şeklinde oldu bu da tek sekreter ile tüm şubeler kontrol altına alınmış, diğer şubelerde sekreter yatırımına gerek kalmamıştır.
Uzun vadede diğer projemiz ise tüm şubelerin dış aramalarını merkez ofis üzerinden yapmak dolayısı ile arayan, aranan numaraların kontrolünü elimizde tutmak olacaktır. Yapacağımız tüm harici aramaları bir alternatif operatör üzerinden yapacak mevcut operatöre göre %30 ile % 40 tasarruf imkanımız olacaktır. Ayrıca şubelerden yapılan görüşme kayıtlarını da merkezdeki santral vasıtası ile kontrol altına almış olacak ve gereksiz aramaların önüne geçmiş olacağız.
Kurulumu yapılan Telesis santral ve Karel santrallar birbirleri ile entegre başarılı bir şekilde çalışmaktadır. Gelişmiş Robot operatör sayesinde sistem arayanın dilinde karşılama yapabildiği gibi ayrıca günün saatlerine göre de farklı şekillerde cevap verebilmekte, mesai dışı anonslara otomatik olarak geçebilmektedir. Yerinde olmayan kişiye mesaj bırakılabildiği gibi mesajın mail ile atılması da sağlanmakatdır. İsteyen abone tek tuş ile konuşmasını kayıt edebildiği gibi bu kayıdı karşı tarafa da gönderebilmektedir...
Detaylı Çağrı kayıt yazılımı ile arayan, aranan numara, içeriden hangi dahili hattın aradığı, kaç dakika konuşyuğu, konuşurken hangi hattın çıkış yaptığı veya hangi hattan telefon geldi, sekreter mi açtı , robot operatör mü açtı, hangi dahili hat konuştu gibi detaylı birçok veriye ulaşmak mümkün. Bu aramaları ses kayıtları tutulan santral sistemlerinde de yapmak vakit kazanma ve işlevdesllik anlamında önem arz etmektedir. Daha detaylı bilgileri ve gerçekleşen projelerimiz buradab paylaşmaya devam edeceğiz..